4 Nov 2011

SELAMAT PAGI

Salam Jumaat to all bloggers & all umat di muka bumi milik Yang Maha Esa ini. 
Haaa pagi ni nak update sikit blog ni.
 Nak conteng-conteng blog yang serabai nih.   
Sebenarnya saya sedang menghitung hari. Tapi hari untuk apa ye? 
Hehe. Hari apa pun saya tak tahu. Sebabnya saya tak mahu sebut lagi akan hal itu.
Saya sudah pasrah, saya belajar untuk REDHA akan hal yang bukan jadi milik kita.
Pastinya ada hal-hal lain yang Allah sedang aturkan untuk saya. Saya berterima kasih banyak pada si dia yang banyak buat saya tersedar akan hal-hal yang kita tak sangka akan berlaku.
Saya tak mahu menyalahkan sesiapa, walaupun sebenarnya ada rasa sedikit menyampah bila dapat tahu cerita sebenar, tapi semua yang berlaku, pasti ada sebabnya.

Haaa semalam saya ada try resipi baru. 
Inilah dia....presenting Korean Food : Garlic Chive Pancakes  



Hahaha bunyi cam best je kan. Tapi kalau kat Malaysia kita panggil lempeng je. Sebab bahan-bahanya pun memang sama macam nak buat lempeng. Nama saja nak bagi hot. Terliur nak buat nih lama dah. Masa tengok drama Coffee Prince. Sape yang suka tengok drama-drama korea, korang mesti terasa nak makan makanan diorang kan? Takpe-takpe, saya memang memahami. Hehehe.

Okay lah. Saya ni bekerja. Sempat lagi kan. Kenapa ntah hari nih rasa macam lain je.
Tak tahu lain tang mana. Mungkin hati yang masih belum terubat ni lagi kot.
Tapi takpe, saya tahu saya kuat. Yeahhhh go go power puff girl!!! Come on Blossom!!! Show your power!!

No comments:

Post a Comment

SEMUA YANG BERADA DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK UMIE ZAIRA ANA