23 Sept 2011

Jiwa Ini

Saya tak pernah mengaku yang saya ni adalah seorang yang baik. Saya juga tak pernah mengaku yang saya ni seorang yang jahat. Tapi apa yang saya tahu, saya akan buat sesuatu perkara mengikut rasa hati saya. Ini kerana saya tak nak hati saya rasa sengsara dari menahan perasaan. Apa yang ada di depan mata saya, itulah kehidupan yang saya hadapi. Menjadi seperti diri saya pada hari ini, bukanlah sesuatu yang senang. 

Whatever pun, bukan cara saya untuk mengalah terlalu awal. Saya akan dapatkan apa yang saya mahu, sampailah satu saat, tiada lagi jalan untuk saya, maka saya akan berhenti. Kehidupan harus bermula sekali lagi. Haishhhh membebel ala-ala "dalam hati ada taman" pulak. Tapi memang mood saya kebelakangan ni agak tak betul. So unpredictable!!!

No comments:

Post a Comment

SEMUA YANG BERADA DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK UMIE ZAIRA ANA