27 Sept 2011

Rock & Bowlers

Hurmm hurmm hurmmm. Kenapa? Haaa ini sebab saya batuk tak baik-baik lagi. Akibat makan tak pantang, tapi pantang TENGOK! Hehe. Ok, bukan saya nak membebel pasal kesihatan saya, tapi ada lagi perkara penting yang baru saya tersedar, yang bahawasanya saya tak pernah pun lagi tulis pasal perkara yang saya sangat-sangat addicted buat masa sekarang ni. ◄ cakap macam ni sebab saya ni bukannya boleh stay dengan satu perkara je. Cepat je nak bosan kan. Huhh!
 What my present interest? Of course la BOWLING. Saya rasa saya dah main bowling around setahun 2 bulan kot. Dan saya telah beli equipment sendiri semata-mata nak bermain secara serius. [ini sebab saya dah tak larat nak buat aktiviti-aktiviti yang menguji ketahanan kecergasan saya lagi - taekwando] 

Ini saya punya!!!

Apa yang saya tahu pasal bowling? Haaa saya pun tak tahu nak cakap macam mana. Saya tahu main je, tapi belum la sampai tahap professional, main pun tak consistence lagi. Saya memang enjoy play this game. Lagi pulak ada geng yang sama-sama gila duk layan bowling je hampair setiap minggu. Dalam seminggu tu ada la 4  kali main. Perghhhh memang gigih!!!!

Rock & Bowlers club 

• The Hooker • The Cranker • The Spinner 

Saya rasa my team members semua memang best. Semua jenis teknik kami ada. Straight ball, spinner, hook dan macam-macam lagi gaya ada. Gaya ciptaan sendiri pun ada [apakah??] Hehe. Tak tahulah kenapa, tapi gaya memamg mutu keunggulan bagi team ni. Gaya berkepak, gaya kuak dada, gaya angkat kaki sebelah, gaya tonggeng, gaya apa lagi, hurmmm ahh macam-macam lagi la gaya yang akan keluar nanti time main.

Ok, this is mine ^_^



Dimana kami selalu main? Memang la merata. R&B terkenal dengan sikap gigih mereka. Tak boleh pun, kena kasi boleh jugak. Dulu kami selalu bowl di Megalanes Plaza Alam Central (PAS), but now, disebabkan dah bosan dengan pattern oil kat situ [sekadar alsan semata-mata], kami pun menjadikan Ole-ole Superbowl Seksyen 18 sebagai pusat untuk melepaskan gian.


My Highest Score - 223 [ini saja yang mampu]




Selain tu, kami memang dah bowl merata dunia - Summit Ampang Superbowl , Sunway Megalanes, Ole-ole Monterez Club, IOI Ampang Superbowl and Klang Parade Ampang Superbowl. The latest, saya telah mengikuti bowling tour ke Penang Ireland - Megalanes Megamall Penang and the legend centre bowl, Penang Bowl located at Georgetown.


"kepak" tu saya je yang boleh buat ^_^



No comments:

Post a Comment

SEMUA YANG BERADA DI BLOG INI ADALAH HAK MILIK UMIE ZAIRA ANA